Page 1 of 1 1
Topic Options
#8502863 - 01/06/16 02:03 AM Adidas F50 Voetbalschoenen Soms is het lot kan echt niet kie
ijklmn869060 Offline
Newbie

Registered: 01/05/16
Soms is het lot kan echt niet kiezen, kan de uitkomst niet te voorspellen. Niet zo goed als de fantasie, die er vele triest en hulpeloos, in het huwelijk ware liefde niet kan zijn, kan de ware liefde niet Puma Voetbalschoenen Kopen in staat om te lopen in de trouwzaal, kan veel dingen niet tegen de test van de werkelijkheid.
Dandan geboren op het platteland is een plichtsgetrouwe meisje, jeugd leren is zeer goed, aan zijn broer gaf ze de kans om de universiteit zichzelf naar de stad om te werken, wilden ze de broer van de universiteit, op het Nike Elastico Superfly Voetbalschoenen werk ontmoette ze en hun eigen hart te hebben Jun-juni, een koning twee mensen een betere toekomst, twee kinderen lijden verbonden met het leven van reserveonderdelen inspanningen uit naar hun toekomstige leven, dit alles is de realiteit van het leven meedogenloos vernield.
Dat Dandan nam de telefoon te huilen en kwam tot juni-juni, juni-juni van mijn moeder was ziek, lijden aan uremie, ik wil naar huis om mijn moeder te zien, heb ik een hoop geld om te genezen gehoord, juni-juni beluisterd Drie jaar worstelen miljoen naar het meisje en zei: neem het, naar je moeder te behandelen, het meisje zei nee, ik weet dat je niet gemakkelijk is om geld te besparen, de jongen stond erop dat het meisje zei dat we accepteren het ook van elkaar gescheiden? Dandan jongen huilend accepteren het geld, de jongen schreeuwde en gooide haar armen, zei: Dank je, ik zal je betalen. Zei de jongen, we zei vergeet het maar je zal zorg dragen voor elkaar te nemen voor een leven lang, en zo je moeder beter we zullen trouwen, oke
Dandan thuis alleen mijn moeder weet erg ziek dialyse nodig hebben behoefte aan een niertransplantatie. Kosten is echt een astronomisch een miljoen paren om hem in dit leven en misschien kan zoveel geld niet te maken. Op een dag mijn vader en broer geknield voor Dandan zei; smeekte haar om haar moeder te redden, zei te zijn geweest om een ??bijpassende nier te vinden. Het was ook bereid om het geld te betalen op voorwaarde dat Dandan met hem trouwen. Dandan horen stortte op de grond, dat hij niet wist hoe om te gaan met deze plotselinge alles wat ze hield juni-juni, ze wilde mijn leven met hem, hand in hand voor een mensenleven storm. Ook hield van zijn moeder dat ze baarde ze haar leven mensen verhoogd, is er niets belangrijker dan dit vriendelijkheid doet hij met tegenzin ingestemd met zijn broer en het verzoek van zijn vader.
Die nacht, wilde hij telefoonlijn juni-juni, wil Goedkope Nike Voetbalschoenen lijden hart al het gepraat, liep hij alleen in de bekende straten, tranen wazig zijn ogen, piercing haar hart pijn. Ze herinnerde zich de dag samen en Jun-juni, kan altijd zo kort zijn. Probeert te vangen onbewust zo weg, we kunnen echt niet beheersen.
De oorspronkelijke Dandan trouwen met haar baas, drie jaar geleden was hij, zijn vrouw stierf. Ik hoorde een zelfmoord, maar die ook niet begrijpen waarom? Dandan Dandan baas en tekende een hoofdstuk overeenkomst, als echtscheiding Dandan betalen eerst uit het geld. Dandan tranen met trillende handen in de ondertekende overeenkomst. Dandan zet in JunJun waar het geld wordt teruggegeven aan hem en zijn broer een brief, de brief zei:
Dear koning in dit leven kunnen we niet samen zijn, als er een leven na de dood zal ik het allemaal voor altijd geven, sorry, kan niet dit leven te ontmoeten, om goede zorg voor jezelf te brengen, hou je een meisje dat je liefde vinden Of je getrouwd bent, recht einden der aarde? Ik zal altijd zegenen hoop dat je gelukkig bent, gelukkig, gezond leven elke dag.
bruiloft is zeer groots, kun je hart DanDan aan flarden met bruiloft muziek, een stuk van de verbrijzelde, die begrijpen dat pijn? Getrouwd met ??? wist dat zijn baas was van Nike Hypervenom Voetbalschoenen huiselijk geweld die terug komen elke dronken zal haar ernstig verslaan, nadat hij nuchter zou excuses aan de Dandan Dandan werd duidelijk dat zijn ex-vrouw is, omdat hij niet kan staan marteling was zelfmoord, maar ze kan niet sterven van zijn moeder, vader en broer moeten ook zorgen voor jezelf. Dandan werd geslagen op een dag flauwgevallen, dit is echt gebroken haar hart dat ze echt wilden deze wereld te verlaten, naar een plaats waar er geen problemen, blijf weg van de drukte.
is de baas beloofde hem zijn ouders om een ??huis te kopen om te geven, maar na een bepaalde verandering. Toen hij overhandigde de sleutels van het huis van zijn vader, de woorden van zijn vader diep gekwetst haar vader zei: Dit is het huis van je broer en je broer, vlak nadat ik gaf u het huis geld om geld te verdienen, in feite, je baas echt trouwen goed, geen zorgen over voedsel en kleding te maken over geld, er is ruimte hoeveel mensen ongrijpbaar, heeft ons dorp, veel mensen niet leven een leven gebouw. Ons dorp is een heleboel mensen benijd je een baas getrouwd. Je moeder deze ziekte ook voldoen aan uw ......
Dandan ogen nat van tranen, wie weet wanneer een andere man liep met tegenzin gebroken hart, de wisselvalligheden van het leven is er altijd veel melancholie. Wie weet wie er verloren? Wie weet wie is triest? Wie weet wie is eenzaam? Wie weet wie er hulpeloos? Wie weet wie het verdriet? Wie weet wie geniet van wie? Wie weet wie wie liefdesverdriet? Mensen zijn altijd weer het gevoel weer re´ncarnatie dwalen.

Visit Sponsors! Help CSi !
#8614328 - 04/06/16 06:04 PM Re: Adidas F50 Voetbalschoenen Soms is het lot kan echt niet kie [Re: ijklmn869060]
RG2LEM1 Offline
Jr Poster

Registered: 03/15/16
Nien, nien! Translation anyone?! Oh, its just spam...
#8614536 - 04/06/16 08:48 PM Re: Adidas F50 Voetbalschoenen Soms is het lot kan echt niet kie [Re: RG2LEM1]
RG2LEM1 Offline
Jr Poster

Registered: 03/15/16
Auf Wiedsersehen Shiestkoph...
Page 1 of 1 1

Moderator:  x, JDClubSi 
Hop to:
Shout Box

CSi Sponsors

DallasColo
Dallas Colocation
Brake Kits
StopTech.Sale BBK Clearance
Brake Kits
Brake Kits
EBC Brake Kits
EBC Brake Kits
BuyBrakes
Brake Kits-Pads & Rotors Sets
Cruchfield
Audio/Video/Cameras
DeadWood Knives
Knives, Home & Hunting
Samys Camera
GoPros, Cameras, Gear
TireRack
Tires/Wheels/Suspension
1-800-Flowers
Flowers & Gift Baskets
WeatherTech
Coupon Code "take10"
Porsche Brakes
Porsche Brake Upgrades
Artisan Soap Lab
Handcrafted Bodycare
Advertisement

| Drilled Slotted Brake Kits Cheap | EBC Brake Kits | Performance Brake Kits | Porsche Brake Kits-Big Brake Kits | WeatherTech Mats -Coupon Code weathertech10